Friday, November 27, 2009

Okay... I really suck... This is my... M/M Meme

Chris tagged me me for this meme, originally propagated by Kris. Please note that there are photos of scantily clad menz in this post and skip this ‘un if that’s a problem!
  • Answer all the questions below in either the comments at Kris’ place or post it on your own site. If you post it on your own site you have to let Kris know so she can can mosey on over and see if you answered correctly.
  • You have to tag two other people once you’re done and pester them relentlessly until they do the meme, too.
  • Instead of a meme image thing you have to post a cookie, preferably a twofer. It is an m/m meme after all.

Okay, I will admit that is about the only m/m thing I have done... I am going to save you the trouble now... Here goes...

1. How long have you been reading GLBTQ fiction?
  • I actually had to ask a friend GLBTQ meant... Yea, I will start this out for you... I am a virgin.

2. What was the first book you read in this genre?

  • I have read a touch of this in a Joey W Hill book. The Mark of the Vampire Queen. I will admit, it was only one scene.

3. Are you ‘out’ as a reader?

  • No... I am not an "out" reader... I am a VIRGIN!

4. Ebooks, print or both?

  • It really would not bother me either way... Humm....

5. Do you buy direct from publishers or from secondary sellers?

  • I try to buy direct, but again... I go both ways... double hummmm...

6. Prove you’re a Book Slut. How many books would you say you buy a week?

  • Oh wow... Books a week... at least 6 in a good week. My sluttestness comes out in a month of books...

7. Are you a cover, blurb or excerpt buyer?

  • Cover hussy, smutty blurbs....

8. Yeah, you read reviews, but do you actually take notice of them?

  • Oh yea... I take notice of the reviews.... (Thanks to Erotic Horizon and Mandi at Smexy Blog)

9. Who’s your fave publisher?

  • Don't really have one....

10. What about authors? Your top two only!!

  • Damn... two... I am not that kinda girl... I love to share my love... Okay okay.. I don't know Katiebabs a.k.a KB that well... but I don't want her to kick my ass because I could not pick two.... But I don't have a m/m author... yet... So, technically, I can not answer this one... yet....

11. Is there a sub-genre you particularly dis/like?

  • VIRGIN...

12. Short or long?? *rolls eyes* And, no, I’m not talking about cocks.

  • this is a topic we could stay on... and of course I mean books... hee hee!!! Again... I go both ways...

13. Anything turn you off about m/m or is all just glorious smut to you?

  • VIRGIN.....

14. Finish this sentence. You know it’s m/m twu wuv when…

  • I get my hands on a damn book and read it for myself...

15. What trope or theme are you heartily sick of in m/m romance?

  • Still a damn VIRGIN....

16. If you could choose any 3 characters for an m/m/m who would they be?

  • Oh damn... All my men... would cater to me though... That means I am still a damn virgin...

17. What new GLBTQ release are you most hanging out for right now?

  • Apparently none right now....

18. What GLBTQ book has completely blown you away this year?

  • Told you I suck at this....

19. What do you think we’ll see more of in m/m romance in 2010?

  • Very much sooo sucking at this.....

20. Don’t you agree that author Josh Lanyon should kill off arsehole character Jake Riordan?

  • I need to get to know these characters of his first... then I can make up my mind...

21. Tag two people.

Damn.... Let's see....
Leontine.... and Patti from Book Addict

post signature
post signature


  1. LMAO!!! Really funny! I am still searching for the right book to lose my m/m virginity!

  2. Hey Evil queen...

    I see you are a VIRGIN at some thing -

    Would you like me to guide you through this process - it can be a quick painless pop, or I can drag out the cherry popping process......LOL

    If you are ready for let me know... I don't want this to be non-censual.

    Looking forward to getting my hand on you...

    I am sure Mandi - will have her own approach to this VIRGIN matter as she is the current leader of deflowerer of VIRGINS...


  3. Another virgin here so what does GB...mean?

  4. I did deflower a couple on Twitter recently - LOL. And you can ask them - I think they enjoyed their experience.

    Come on Cecile - you know you want to do it.....


  5. Cecile, you crack me up! Now off to figure out my meme...

    Did you check out Beth Kerry's site today? I think you won (I don't know any other Cecile)!

  6. @Mandi...
    On Twitter you say - you have been deflowerering - I thought I heard screaming from that corner of the world...

    Now I know it was only you - getting your business on...

    Cecile - be brave my girl, be brave...


  7. crack me up Cecile.

    **raises hand**Another virgin here.

  8. You gave it a good shot, Cecile - that second pictures? SMOKIN' HOT.

    And look at all the eager volunteers you have to help you on your journey now! :D

    The J.L. Langley With or Without books are good to start with - With Love is the first one. They're paranormals, too.

  9. D'oh - I wanted to subscribe to the comments and forgot to click the box. Ignore this comment. It isn't really here.

  10. Loved M/M/F stuff is all devoted to the female because that's my fantasy. When the M/M happens it's aslo for her pleasure. WHy because it's all about me. LOL

  11. Oh My Gawd, you ladies crack me up!!! And I am glad that I could 1.) make a few of you laugh and 2.) bring out more virgins, lmao!!!

    Okay, if you all promise this will not hurt... lol...
    **takes Erotic's hand... and looks back, things will never be the same**

    Erotic, take me... I am all yours. Mandi scares me a little... I think she likes deflowering... lol!!! **I see the wicked gleam in her eyes...**
    And yes honey... I might be a smutty hussy at heart... but I am still a virgin at some things.

    ~Marissa, you want to take my hand and we can do this together!

    ~Blodeuedd, you too... take my other hand honey and we can do this together! You are the women who reads all kinds of genres... so let's take the walk in the baby pool of m/m together and we will learn all of the lingo together... lol... cuz I am still learning!!

    ~Mandi, Wow... you really have **gulped** deflowered quiet a few people... **double gulp** **looks back... what have I gotten myself into..**

    ~Patti, I did win, I was so excited!!

    ~Erotic Horizon, I am going to try to be brave... I have to be brave for those other virgins out there!

    ~Elaing8!! Girl, take my hand and we will do this together.. Okay, does that mean this just became f/m/f/m, lmao!!!

    ~Chris, honey, I had to out smoke you!!! LOL!!! That picture you had was just freaking smoking hawt!!! And since I am a virgin.. I had to find something that was just as hot... you know with my virgin eyes! LMAO!
    I did give it a shot and I gave it my best honey! You see all those eager volunteers I have found... We are all going to hold hands and walk into the baby pool together! =) I am going check this author! Thanks honey!

    ~Patti!! Hey honey, I will be heading over there in a minute!! Can't wait!

    ~Eliza March Writes Red Hot Romance, hello there! Welcome... you picked a funny post to visit and I hope you still come over to visit after this one, lol! I will be coming over to check you out your books! But I do agree with you... it is all about me!!! LOL! I want the men devoted to

  12. Morning hon....

    Hope all my babies at home are well rested after Thanksgiving...

    Thank you for taking my hand... and I agree there was a certain gleam in Mandi's eye, she was enjoying this deflowering thing too much...

    I will lead you into this dance of M/M loving - and it's something you'll never forget...


  13. Well, you know... as long as I have your hand... I know I will be okay! So, let the journey begin....
    **yea, that gleam in Mandi's eyes makes a little nervous...**

    **takes Erotics hand** Let's go.. What's first...

  14. I'm a virgin too, but I'm not sure I'm ready to lose it just yet :)

  15. It's virgin city, baby! And I see lots of cherries being popped in the not so distant future! LMAO!

    *getting serious*

    Truly though, young Grasshopper, embrace the manlove. For it is the smut which will one day save readerkind.

    I'm pretty sure it will anyways. ;)

  16. Yep Mandy deflowered me and I liked it! LOL

  17. Cecile I am taking your hand, let's read our first m/m together!

  18. Lol, I know, here I am, the gal reading all sorts of genres but I have not made it this far yet. But yes one day, though since there was some MM action in JR Wards books, could that mean I at least dipped my toe ;)

  19. ~Host! You are a virgin too... It is okay.. I will go first if you want and then I can help you, lol!!! I think we are in good hands!

    ~Kris!! **bowing down to your worthiness!** It is virgin city... but what I like is they are coming forward and not standing in the closet! And oh... yea... if I have my way... we will pop a lot of cherries in the near future!!!
    Although, have to admit... still a little scare of you... lol!!
    I love it, I love it, I love it... that is my name I use... "young Grasshopper," except I say Little Grasshopper, lol!!
    I promise to embrace some manlove. I am waiting for instructions from my mentor... Erotic. Smut love here I come.

    ~SusiSunshine!! Hey honey... Mandi got her hands on you!! And you liked it.. Okay.. I am treading lightly!

    ~Marissa, take my hand honey.. and we will do this together too!!!

    ~Blodeuedd!!! Yea... I guess that means you have treaded a little in the baby pool... but now one day you gotta sit long enough in the pool... to **cough** enjoy it! LOL!! =)

  20. WOW, I really like your blog and I am so in SSf 09 =))) a little tid bit you might now know, the guy on the pic as "caleb" is actually a Brazillian actor lol Im originally from Brazil and recognized him =)))

    I will not do this meme, simply cause I havent read any m/m novels yet... I think I gotta get on it though =)))

  21. ~Larissa!!! Welcome! I hope you like my little piece of blog home here. I am glad that you enjoy my little home and hope you return, =)
    Oh girl.. I am so up for SSF 09... and I don't even know all what it is about, lol!! But I am in!@!

    Oh... and you know who my sweet dear Caleb is!!! Well if you know his name, I would great appreciate it!! I absolutely adore him!!

  22. {8-O

    Well, this is interesting, 'nuff said.

    BTW I've got Youngblood! He's at me blog half way down...trying to keep elaing8 out of girls give me such "HARD" work!


  23. Oh Hawk... believe me... I am making my way to your place to gather up my men and head them back home!! You sly woman you... Tempting them with more rum, I will be there shortly!!!

    And yea... this m/m is definitely something else alright.... **wags eyebrows*

  24. I'm pondering here...I think it is the first time I read the word virgin so much in regards to your person Cecile. You must remedy this soon LOL I see you are already taking the appropriate steps *go Cecile*


  25. Hey Leontine, Erotic Romance Reader had a wonderful post the other day - it was like a grocery shopping list for m/m books. It was great!
    Girl... I never realized that I would ever use the virgin so much - to describe my person!! LMAO!
    But a virgin I am. And I looking to remedy that soon...

  26. Hi Cecile!

    Excellent answers, I would have had trouble with those!

    Dottie :)

  27. Hey Cecile lol I'll join you in the virgin category! Loved your answers :)

  28. Hmmm...well, I lost my m/m romance virginity to Joey W. Hill's ROUGH CANVAS. I'm still undecided on whether the genre is for me. I missed the female perspective. I think m/f romance is my preference but I do enjoy m/m/f but m/m...not so much.

    Great answers!

    ;) VFG

  29. ~Dottie! Hey honey!! Well my trouble was that I had to say virgin a lot. And that is not a word I associate with myself, lmao!! But it was fun to see where I would go with those answers!

    ~Tricia! Hey there honey! I hope all is well for you! Well, if you want - if this is something you want to "go there" with - take my hand and we can do this together... I am getting help from a professional!! =)

    ~VampFanGirl! Hey honey! I hope all has been well for you, missed you! I did get recommended that one... and I do want to read that one. You know what a Joey W Hill hussy fan I am!! (Thanks to you, lol). I guess we will see what teh future has in store for me as I wonder down the yellow brick road. But I am agreeing with you... the more my mind stays on the m/m thing... I feel left out... I want to be included in their relationships... but we will see.

  30. Delish pics! And hurry, hurry onto the m/m train, it's a great ride!


I want to thank you for stopping by my place... I hope to see you again!!
I hope you enjoy my little bloggie home as much as I do!
With hugs, love and smiles... Cecile

My Fictional Smutty Boyfriend.... =)